Dámské hodinky Tommy Hilfiger 1781905
Kód: 1781905Detailní popis produktu
Analogové hodinky pro ženy
Tyto dámské hodinky Tommy Hilfiger z kolekce Blake jsou vhodné především pro ženy, které vyhledávají analogové hodinky s jednoduchým a osobitým designem.
S šířkou pouzdra 28 mm se řadí mezi střední hodinky. To ale bohatě stačí, ženy totiž nevyžadují tak velké hodinky, jako například muži.
Chronograf? Ne, datumovka
Zajímavostí těchto hodinek je, že neobsahují chronograf, i když to tak na první pohled nevypadá. Datumovka je totiž designována právě ve stylu podobném klasickému chronografu. Spolehlivě tak zobrazí den v týdnu, den v měsíci a 24 hodinový interval.
Voda jim v malé míře nevadí
Vodotěsnost hodinek je dle výrobce uvedena do 3 ATM. To znamená, že voda hodinkám moc nesvědčí, ale v malé míře ji snáší relativně dobře. Více o tomto parametru si přečtete v našem magazínu.
Elegantní krabička
Dámské hodinky Tommy Hilfiger dodáváme včetně elegantní krabičky v barvách samotné značky. Už na první pohled jde vidět, že v sobě krabička ukrývá nějaký šperk. Tím hodinky Tommy Hilfiger 1781905 opravdu jsou.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hodinky pro ženy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Šířka pouzdra: | 38 mm |
Šířka řemínku: | 18 mm |
Hloubka: | 9 mm |
Kolekce: | Blake |
Barva: | zlatá |
Barva ciferníku: | zlatá |
Barva řemínku: | zlatá |
Funkce: | datumovka |
Materiál pouzdra: | ocel |
Materiál řemínku: | ocel |
Materiál skla: | minerální |
Pohon: | baterie - quartz |
Styl: | společenské, elegantní |
Tvar: | kulatý |
Typ: | hodinky |
Určení: | dámské |
Velikost: | střední |
Vodotěsnost: | 30 m |
Zobrazení času: | analogové |
Příslušenství: | krabička Tommy Hilfiger |
Módní návrhář Tommy Hilfiger se narodil 24. března 1951 v New Yorku. Než začal být velmi populárním, otevřel v 70. letech několik obchodů, které však neuspěly. Teprve v roce 1984, kdy navrhl pánskou řadu sportovního oblečení se svým jménem, se proslavil a stal uznávaným módním návrhářem. Tommy Hilfiger si vybudoval pověst tvrdě pracujícího mladého designéra.
Obchodní úspěch
V roce 1984 byl Tommy Hilfiger osloven indickým podnikatelem Mohanem Murjanim, který hledal návrháře, který by vedl pánskou řadu sportovního oblečení. Murjani dovolil Hilfigerovi navrhovat oblečení pod vlastním jménem. Dvojice oznámila Hilfigerův příchod na scénu pomocí marketingové kampaně, která zahrnovala odvážný billboard na newyorském Times Square a označovala Hilfigera jako další velkou věc v americké módě. „Myslím, že jsem další skvělý americký designér," řekl Hilfiger reportérovi v roce 1986.
Odvážná taktika fungovala. Hilfigerova řada oblečení, s jeho ochrannou známkou červené, bílé a modré barvy na logu, se brzy stala velmi populární. Tommy Hilfiger boxerky jsou oblíbené dodnes a jejich obliba nijak neklesá.
Začátkem devadesátých let se hip-hopový svět často prezentoval nadměrnou verzí Hilfigerových oděvů a značka se stala velmi oblíbenou u rapových hvězd a celebrit. Snoop Dogg si vzal na sebe obří tričko Tommy Hilfiger během představení Saturday Night Live v březnu 1994, čímž dosáhl rekordních prodejních čísel.
Opožděné ocenění
Přes Hilfigerův komerční úspěch ho však módní elita stále neuznávala. V roce 1994 byl Hilfiger jmenován designérem u prestižní Rady módních návrhářů Ameriky při volbě Pánského návrháře roku. Ale CFDA se rozhodla mu cenu vůbec neudělit. Později si to však rozmysleli a cenu dostal v roce 1995.
V roce 2012 obdržel od Rady módních návrhářů americké ceny Geoffrey Beane Lifetime Achievement Award. I když jsou Tommy Hilfiger boxerky velmi oblíbené, cenu si vysloužil za jiné módní kousky.
Hilfiger v současnosti
Tommy Hilfiger je i nadále hlavním designérem své značky, která působí v 90 zemích a má více než 1400 jeho prodejen. V roce 2016 vzal svůj „klasický americký cool“ vzhled nový směr. Spolupracoval s Runway of Dreams na vytvoření řady oblečení pro děti se zdravotním postižením, které je neméně kvalitní, jako ostatní oblečení a doplňky Tommy Hilfiger.