Unisex sluneční brýle Lacoste L195SPC 714
Kód: L195SPC 714Detailní popis produktu
Trendy unisexový kousek
Na unisex slunečních brýlích je skvělé, že překračují stereotypy a mohu je nosit ženy i muži. Líbí se vám jejich styl? Zkrátka si je pořiďte, nemusíte se ničím omezovat. S tímto modelem se zlatými obroučkami zazáříte především městských ulicích, přičemž k nim snadno zkombinujete libovolný outfit, který je právě v kurzu.
UV ochrana
Ačkoliv styl a design je něco, na čem si dáváme u slunečních brýlí obzvlášť záležet, protože slouží jako vkusný módní doplněk, jejich primární úlohou je stále ochrana zraku. Tyto unisex sluneční brýle Lacoste vás chrání filtrem UV3. Díky němu se můžete spolehnout, že váš zrak bude v bezpečí před škodlivým ultrafialovým zářením.
Univerzální zelená skla
Jako nejsou fádní brýle samotné, není fádní ani barva použitých skel. To je v tomto případě zelená barva, což jim ale nijak neubírá na univerzálnosti, protože vlastnosti zelených skel jsou velmi podobné klasickým sklům šedým. Nezkreslují tedy obraz, dobře potlačují odlesky a můžete je využívat při naprosto libovolné aktivitě včetně řízení. Šířka skel je 56 mm.
Kovové obroučky zlaté barvy
Luxusní vzhled dodává těmto brýlím také materiál obrouček. Ty jsou kovové a jejich povrchová úprava je zlaté barvy. Tvarem jsou tyto brýle klasické pilotky, což je styl, který rozhodně nezestárne. Pilotky tady byly v minulosti a budou tady s námi i v budoucnu. Hledáte-li proto moderní a zároveň nadčasové brýle, toto je sázka na jistotu.
Značkové pouzdro máte v ceně
K tomuto módnímu kousku jsme si pro vás připravili také pouzdro Lacoste zdarma. Tyto krásné sluneční brýle tak vždy spolehlivě ochráníte, kdykoliv je dáte do tašky nebo kabelky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sluneční brýle |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Určení: | unisex, pánské, damské |
Typ: | sluneční brýle |
Tvar rámu: | pilot |
Matriál: | kov |
Barva čoček: | zelená |
Barva rámu: | zlatá |
Ochrana: | UV3 |
Polarizování: | ne |
Šířka čoček: | 56 mm |
Šířka můstku: | 17 mm |
Délka stranic: | 140 mm |
Příslušenství: | pouzdro Lacoste |
Kdo by neznal legendární francouzskou módní společnost se zeleným krokodýlem v logu. Značka Lacoste je v módní branži už od roku 1933. Pod původním názvem La Chemise Lacoste ji založil světoznámý tenista René Lacoste spolu s André Gillierem, majitelem tehdy největší francouzské firmy vyrábějící pletené zboží.
Zrození krokodýla Lacoste
René Lacoste byl legendou francouzského tenisu. Největší tenisové úspěchy zažil v letech 1925 – 1929, kdy se mu podařilo dvakrát vyhrát sérii vítězství Grand Slam, třikrát Wimbledon a dvakrát US Open.
Přezdívku krokodýl získal Lacoste také na tenisovém kurtu. Stalo se tak po jednom zápase v roce 1923, kdy mu jeho trenér za vyhraný zápas přislíbil kufr z krokodýlí kůže, který René chtěl. Po zápase se dohoda mezi novináři rozkřikla a přezdívka „krokodýl“ se okamžitě uchytila.
Přiznaná značka jako marketingový tah
Právě tenisová kariéra přivedla Reného na myšlenku nabízet sportovní módu. Prvním výrobkem z dílny Lacoste byla tenisová košile, kterou navrhnul a poté i nosil na kurtech sám René Lacoste.
Úspěch košile byl obrovský. Svůj podíl na tom neslo právě krokodýlí logo. Nejen, že bylo mezi lidmi oblíbené stejně jako samotný tenista, ale jednalo se o první použití značky na viditelné části oblečení. Do této doby byly značky oblečení vždy na vnitřní straně oděvu v podobě látkového štítku.
Sportovní móda pro veřejnost i sportovce
Elegantní košile Lacoste se zkrácenými rukávy a výstřihem na zapínání postupně dobývá nejen Evropu, ale v 50. letech také zámoří. Lacoste se specializovalo nejen na tenisovou módu, ale i další sporty. Neomezuje se přitom jen na letní aktivity. V 60. letech Lacoste vybavuje francouzský lyžařský tým.
Značka dodnes obléká známé sportovce, jako jsou tenisté Andy Roddic či John Isner. V roce 2017 uzavřela společnost partnerství s tenistou Novakem Djokovicem, který se tak stal novým krokodýlem. Značka se ale neomezovala jen na tenis. Košili Lacoste tak můžete vidět i na golfistovi Colinu Montgomeriem.
Tygří i krokodýlí konkurence
Sportovní oblečení od Lacoste s logem krokodýla bylo natolik oblíbené, že se od něj inspirovaly i jiné značky. V 80. letech se například v USA objevila značka Le Tigre Clothing, která vznikla se záměrem konkurovat Lacoste. Le Tigre prodávala podobnou škálu oblečení, avšak s logem tygra. Navzdory podpory od mnoha známých osobností se oblečení této značky dokázalo na americkém trhu udržet jen do devadesátek. V roce 2003 se značka pokusila o comeback, neslavila sice velký úspěch, ale funguje dodnes.
Logo krokodýla nese už od 40. let také hongkongská společnost Crocodile Garmets, což vyústilo ke sporu s Lacoste při boji o asijský trh. Spory mezi společnostmi se vedly celá desetiletí a teprve v roce 1990 došlo k dohodě a společnost Crocodile Garmets logo upravila.
Logo Lacoste jako symbol ochrany ohrožených druhů zvířat
V současnosti firma využívá své zvířecí logo také k podpoře ohrožených druhů a nabízí limitovanou edici oblečení pod názvem „Save our Species“, kde je krokodýlí logo nahrazeno jedním z 10 zvířat, kterým hrozí vyhynutí.
Lacoste dnes
Dnes Lacoste provozuje po celém světě velké množství samostatných butiků, oblečení však naleznete také v jiných obchodních řetězcích. Značka se dále specializuje na elegantní sportovní a volnočasovou módu. Kromě oblečení nabízí také boty, parfémy a sluneční brýle Lacoste.